ЦеНІТ/Цифрова педагогіка і змішане навчання

Тижневий інтенсивний навчальний модуль Центру навчальних та інноваційних технологій УКУ про використання онлайнового сервісу Canva для потреб візуалізації навчальних матеріалів та підтримки індивідуальних чи групових завдань студентів у змішаному форматі. На початку модуля учасники досліджують можливості онлайнового сервісу та вивчають приклади застосування Canva для досягнення різних цілей свого курсу — платформи для створення та спільного редагування презентацій, джерела безкоштовних зображень та іконок з відповідними правами використання чи інструмента для групових або індивідуальних завдань студентів. Під час модуля викладачі у групах (або парах) працюють із прототипами завдань до свого курсу із використанням Canva та обговорюють дизайн цих завдань. Модуль завершується синхронним обговоренням завдань, напрацьованих учасниками, та їхнього досвіду групової роботи.

Тижневий інтенсивний навчальний модуль Центру навчальних та інноваційних технологій УКУ про створення завдань на основі відео з використанням онлайнового сервісу EdPuzzle. Учасники аналізують типи завдань із відео в онлайновому сервісі EdPuzzle, ознайомлюються з досвідом використання завдань такого типу і формують 3-4 вправи для потреб свого курсу. На початку модуля учасники виокремлюють теми навчальної програми свого курсу, до яких вони хочуть додати завдання з відео, та обмінюються ідеями завдань, а також працюють з інструкціями про способи опрацювання відео в EdPuzzle. Модуль завершується синхронним обговоренням вправ, напрацьованих учасниками.

Двотижневий дистанційний навчальний модуль про використання сервісів Google для організації проєктної роботи студентів. Учасники вивчатимуть приклади роботи з різними інструментами GoogleDrive, а також сервісами GoogleSites та Blogger і на їх основі складатимуть власні алгоритми для менеджменту та підтримки студентів під час виконання проєктних завдань. На початку модулю учасники окреслюють цілі та визначають очікувані результати використання інструментів для одного проєктного завдання свого курсу та асинхронно (на форумі) обговорюють їх із колегами. Модуль завершується синхронним обговоренням завдань для проєктної та групової роботи з використанням інструментів та сервісів Google, напрацьованих учасниками під час модулю.

Курс для викладачів УКУ про базові тактики та стратегії формування вмісту електронного курсу, а також засади використання технологій під час його викладання у змішаному форматі. Під час курсу учасники вибудовують спільний простір обміну досвідом та практикування того, як перенести власні педагогічні методики у середовище змішаного навчання за допомогою цифрових технологій, а також діляться випробуваними інструментами для проведення синхронного та асинхронного навчання і вчаться налагоджувати співпрацю та комунікації онлайн.

Курс для викладачів УКУ про базові тактики та стратегії формування вмісту електронного курсу, а також засади використання технологій під час його викладання у змішаному форматі. Під час курсу учасники вибудовують спільний простір обміну досвідом та практикування того, як перенести власні педагогічні методики у середовище змішаного навчання за допомогою цифрових технологій, а також діляться випробуваними інструментами для проведення синхронного та асинхронного навчання і вчаться налагоджувати співпрацю та комунікації онлайн.

Матеріали тренінгу ЦеНІТ “Запис навчального відео у Camtasia”, присвяченого особливостям підготовки навчальних матеріалів до запису відео у Camtasia, що відбувся 31 січня 2020 в Центрі Митрополита Андрея Шептицького.

Курс ЦеНІТ для підвищення кваліфікації викладачів щодо перспективних інноваційних методик викладання та цифрової грамотності (обсяг курсу: 56 год, к-ть аудиторних - 20 год.). 

Курс спрямований на професорсько-викладацький склад УКУ, відбувається у форматі змішаного навчання та є доступним для користувачів домену ucu.edu.ua. 

Аудиторні заняття курсу відбуваються в УКУ, завдання завантажуються в систему CMS UCU.

Матеріали тренінгу ЦеНІТ “Padlet як “універсальний” інструмент зворотного зв’язку на курсі змішаного навчання”, присвяченого роботі з онлайн-дошками, що відбувся 30 жовтня 2019 в Центрі Митрополита Андрея Шептицького.

Курс створено для підтримки впровадження моделі “перевернутого класу” в навчальний процес УКУ.

Модель  “перевернутого класу” в концепції “змішаного навчання” передбачає, що студенти вивчають нову теми самостійно (дивляться відеолекції, працюють з матеріалами, які попередньо підготував викладач), а на заняттях відбувається обговорення теми з викладачем, виконання практичних завдань, дискусії, закріплення знань. В зв’язку з цим постає питання певного контролю самостійної роботи студента, а також вибір способу подання матеріалів. 

Працюючи у студентських аудиторіях, викладачі часто опиняються в ситуації, коли їхні студенти під час лекції відволікаються на мільйон сповіщень у своїх смартфонах і втрачають фокус уваги. Хіба не цікаво було б просто під час заняття написати усім їм повідомлення й отримати відповідь?

В УКУ всюди є інтернет і замість дорікати студентам, які на лекції гортають стрічку свого Фейсбука, можна запропонувати їм скористатися своїми смартфонами і попрацювати з онлайновими сервісами, наприклад, PollEverywhere або Mentimeter.

Програма тренінгів ЦеНІТ з підвищення кваліфікації викладачів щодо перспективних інноваційних методик викладання та цифрової грамотності  

Технологічні освітні інновації та стратегії формування вмісту курсу

Курс ЦеНІТ для підвищення кваліфікації викладачів щодо перспективних інноваційних методик викладання та цифрової грамотності (обсяг курсу: 56 год, к-ть аудиторних - 20 год.). 

Курс спрямований на професорсько-викладацький склад УКУ, відбувається у форматі змішаного навчання та є доступним для користувачів домену ucu.edu.ua. 

Аудиторні заняття курсу відбуваються в УКУ, завдання завантажуються в систему CMS UCU.