Site announcements

Відповіді на питання щодо підготовки нових електронних курсів

Відповіді на питання щодо підготовки нових електронних курсів

Shchurko Mariya -
Кількість відповідей: 0

Пропонуємо вам відповіді на типові організаційні запитання викладачів щодо підготовки нових електронних курсів на 1 семестр 20-21 н.р.:


Як дізнатися чи для мене створений новий шаблон курсу в CMS UCU?


Що робити з шаблонами нових курсів?

  • ви можете розпочати наповнення шаблону нового курсу матеріалами та завданнями (скористайтеся за потреби базовою інструкцією  та іншими інструкціями в CMS UCU або на сайті ЦеНІТ)

  • ви можете імпортувати вмістиме свого минулорічного курсу у новий шаблон курсу (скористайтеся за потреби )

  • ви можете заповнити форму-звернення та замовити послугу імпортування контенту вашого минулорічного курсу в новий шаблон (замовити імпорт контенту)


Що робити, якщо для моєї дисципліни не створений шаблон нового курсу?

  • якщо для вашої дисципліни не створений шаблон нового курсу, тоді перейдіть на головну сторінку CMS UCU та надішліть запит на створення нового курсу (вкажіть для якої освітньої програми та року навчання студентів буде ваш курс). Протягом доби очікуйте на підтвердження запиту. 


Що з електронними курсами для дисциплін іноземних мов?

  • якщо курс з іноземної мови ви розробляєте з нуля, тоді перейдіть на головну сторінку CMS UCU та надішліть запит на створення нового курсу. Якщо вам потрібна копія вашого минулорічного курсу, тоді заповніть заявку на дублювання курсу


Мене зарахували на електронні курси, які я не викладаю - що робити? 

  • якщо в своєму особистому кабінеті CMS UCU (Моя домашня) ви побачили курси, які ви не викладаєте, тоді повідомте про це на скриньку schurko@ucu.edu.ua


Як додати картинку-банер до своїх курсів (вигляд курсу)

  • і для викладачів і для студентів важливо щоб кожен курс був візуально впізнаваним, тому перегляньте коротку відео інструкцію для того щоб встановити для свого курсу картинку-банер, що буде відображатися в каталозі курсів та в особистих кабінетах студентів, які будуть зараховані на цей курс


Що таке відслідковування прогресу студента і як це налаштувати?

  • засоби системи електронного навчання CMS UCU дозволяють включати функцію відстеження виконання студентами діяльностей на курсі. Це означає, що ви, як викладач, можете бачити чи студенти переглядали додані файли, чи виконали завдання, чи заходили або писали на форум і т.д. Для цього потрібно для кожного елемента курсу визначити опцію Виконання діяльностей (інструкція). 


(Відредаговано Synytska Alina - початкове подання середа 8 липень 2020 09:56)