Викладач: Олена Мальцева

Викладач курсів з маркетингу в lvbs.  Кандидат економічних наук.

Екс-генеральний директор “Companion Group” [журнали Комп&ньоН, Стратегії, Фінансист, Професор Крейд]. Розробник і куратор проектів видань Стратегіі та Професор Крейд, надихаючого проекту "Перезавантаження". Укладник серії видань "Вы или Вас. Стратегии, с которыми побеждают".

Олена закінчила факультет менеджменту Київського Державного Торговельно-Економічного Університету. Має майже 20 років досвіду викладання маркетингових курсів, в тому числі на МВА-програмах. В аудиторії Олена ділиться своїм досвідом роботи на позиції директора з маркетингу, запуску з нуля ефективних бізнес-проектів, репозиціювання існуючих продуктів та брендів, побудови системи результативного маркетингу в компаніях.

Автор першої в Україні Школи тотального маркетингу kmbs.


Теми:

1. Як створити справжню клієнтську цінність. Модель value-proposition design

2. Логіка маркетингової стратегії: аналіз, стратегічні рішення, тактика реалізації

3. Розробка стратегічних рішень. (Хто наш сегмент. Позиціювання. Диференціація чи унікальність)

4. Розробка клієнтської цінності. Практична, командна робота

5. Оцінка конкурентоспроможності програм та університету

6. Стратегія підвищення конкурентоспроможності

7. Як побудувати бренд-лідер


Terry A. Anderson , Ph.D.

Associate Professor of Political Science

Master of Public Administration Program

Co-Editor, Journal of Politics and Democratization

Troy University

81 Beal Parkway, SE

Fort Walton Beach, Florida   32548

Phone: 850-301-2144

Fax: 850-301-2169

Email: tanderson@troy.edu