ДВВУ

У світі брендів, ми надаємо перевагу тим, які відповідають нашим цінностям. Обираючи бренди ми творимо власний простір. Наші звички також тісно пов’язані з брендами, якими ми себе оточуємо. Здатність робити їх частиною власних історій – безмежний простір для креативних рішень.

Вміння розповідати історії вже став основним форматом ХХІ ст. Саме історії допомагають емоційно залучити й переконати, а цінності згуртувати у спільноту.

Дізнаємось що саме робить історію переконливою,  стратегію – вдалою, а ідеї – креативними. З’ясуємо як не загубитись в інформаційному потоці та запропонуємо власну стратегію позиціонування. Веселі, близькі, несподівані приклади надихатимуть на власні оригінальні ідеї та мотивуватимуть до втілення авторських проєктів. Разом розкажемо історії, з якими захочеться поділитись.

Лінк: https://meet.google.com/pkc-grca-msf?authuser=0



Чому проблема свідомості викликала таку кількість дискусій в західній філософії з часів раннього Модерну і аж до ХХ століття? Чи можна вважати свідомість знанням про предмет? Якщо свідомість не є знанням про предмет, тоді чим вона є? Якщо свідомість є знанням про себе, тоді в чому полягає відмінність між знанням про предмет і знанням про себе? Нарешті, чи можна штучно імітувати свідомість?

Курс присвячено основним проблемам філософії свідомості ХХ століття, представники якої порушували ці питання. Вступні лекції буде присвячено передісторії філософії свідомості XX століття (Декарт, Лок, Барклі, Г’юм, Кант, Геґель), відтак йтиметься про ключові ідеї феноменології Гусерля, англомовну філософію свідомості (philosophy of consciousness) ХХ століття (зокрема, Райл, Девідсон, Стросон, Шумейкер, Кастаньєда). Окрему увагу буде приділено Гайдельберзькій школі філософії свідомості (Генрих, Потаст, Крамер, Франк) та її критиці з боку Ернста Туґендгата. Насамкінець буде розглянуто проблему штучного інтелекту в контексті проблеми свідомості.


Курс "Етика повсякденного життя" – це розмова протягом семестру про ключові сучасні виклики людства, про складний моральний вибір людей в екстремальних умовах. В кожному суспільстві існує певна конвенція, загальна згода з набором норм і правил. Однак що робити, коли людина опиняється перед викликами життя? Коли її звичний світ розпадається і норми не діють. Як народжуються нові норми та правила, що таке соціальні практики з точки зору соціології, яким є світ пересічної людини в екстремальних умовах і що таке етика катастрофи. Про це та інше – в курсі лекцій «Етика повсякденного життя».

The optional course God’s Fools: Theology of Laughter in the Culture of the Late Middle Ages is designed as a dynamic, intensive and interactive inter-disciplinary educational experience for students of various departments, majoring in a vast range of the humanities. Having its core in literature and theatre, this course provides links to philosophy, theology, theory of performative art, psychology, anthropology, art, history, culture studies etc. The course begins with a theoretical introductory bloc (module 1) about the peculiarities of medieval mentality and world perception (Curtius, Seibt, Artz, LeGoff, Lewis), theory of carnival and play (Bakhtin, Huizinga), social behavior towards madness (Foucault). The second part is dedicated to social, anthropological and theological dimensions of human folly as understood within the medieval morality and social hierarchy (Welsford, Willeford, Clifford) ; it also includes the study of various types of marginal social elements presented in contemporary literature as fools, jesters, knaves, clowns, minstrels, jounglers, joculators, etc. (Southworth, Billington) and discussion of popular play villains (Devil, Vice, Mr Nobody) often presented as fools. The third part is based on the literary (dramatic) heritage of William Shakespeare and his use of the theological paradox of folly for constructing in his tragedies and comedies unprecedently rich characters and scenes, permeated with the spirit of Carnival. One of the tasks of the course is to show the traditions and principles of medieval playwriting so vividly present in Shakespeare despite widely spread and substantiated association of this playwright with Renaissance. Shakespeare’s marginal characters present interest for their depth of wisdom and vitality, ability to speak the truth in the face of danger and political censorship.

The main subject of this course is human folly and madness as social, moral and literary phenomenon of the Middle Ages.

Apart from enriching the students with understanding medieval concepts and introducing them to some samples of medieval art (misericords, psalter miniatures, architectural decorations, etc.) and literature (Ship of Fools, Sage Fool Testament, Canterbury Tales, etc.) the course is aiming at improving English language competences, developing investigative and research skills, public presentation experience, analytical approach to reading, elementary academic writing skills.

Прогрес і досягнення науки у постмодерний час, здавалося б, наблизило людство до остаточних відповідей на питання: "Хто ми?", "Звідки ми походимо?". Наскільки конкурентними і переконливими можуть бути пояснення цих речей із текстів і релігійних традицій християнства? 
Дослівний аналіз вибраних текстів Святого Письма про світ та людину, розгляд ряду феноменів віри: чуда, надприродні події, пережиття і об'явлення у критичних фізичних станах та проектування їх висновків на сучасний стан природничих досліджень пропонується у цьому курсі.       

Курс передбачає дещо нетрадиційний погляд на християнські богослужіння, порівняння різних традицій та обрядів, огляд маловідомих та спеціальних літургійних чинів у різних християнських традиціях, огляд історичних передумов виникнення певних літургійних чинів і обрядів, а також аналіз сучасних харизматичних молінь і богослужінь. Студенти ознайомляться з основними богослужбовими книгами, які використовуються у відправах, матимуть можливість переглянути ролики з цікавими відправами богослужінь, а також висловити свої власні думки і пропозиції стосовно деяких проблем.

Цікаво про літургіку.pdfЦікаво про літургіку.pdf
Навчальний рік: 2021-2022

What psychotherapy is? And how and why it works? What can it offer to modern humans? You are welcome to join our trip through the main psychotherapy approaches. Together we will examine psychotherapy as art and science, delve into the mystery of the unconscious and explore the topical issues of psychotherapy practice, such as relations, psychosomatic disorders, and narcissism. This one-semester course gives a broad view on the topic of psychotherapy: from its origins to nowadays practices, through the lenses of different psychotherapeutic schools, presenting the most controversial topics.  The course consists of lectures, quizzes, time for reading, and seminars for presenting your own reflections on relevant topics. By the end of the semester, you will have gained a deeper understanding of psychotherapy practice and what it can offer to you and everyone else in need.


Курс передбачає розгляд людини в бінарності статей чоловік/жінка у світлі богословських християнських джерел та об’єктивних даних людської природи, а також розгляд покликання людини до любові та створення спільноти подружжя.