Предметом вивчення навчальної дисципліни є сукупність теоретичних знань та методологічних прийомів соціологічної науки.
Метою викладання навчальної
дисципліни “Вступ
до соціології” є: ·
Ознайомити студентів
зі структурою соціологічного знання, з основними етапами розвитку соціологічної
думки методами, поняттєвим апаратом соціології; типологізаціями і
класифікаціями соціальних процесів та явищ, структурою суспільства. ·
Ознайомити студентів з
основними етичним принципами відносин у соціологічній спільноті. ·
Ознайомити студентів з
основними спеціальними та галузевими
теоріями в соціології. ·
Сприяти
виробленню в студентів навичок аналізу та інтерпретації соціальних джерел, які
дозволятимуть їм осмислювати соціальну реальність не лише на побутовому, але і
науковому рівнях. Основними завданнями вивчення
дисципліни “Вступ до соціології” є:
Після успішного завершення курсу
студенти володітимуть такими знаннями та навичками: 1.
Знання структури
соціологічного знання та основних соціологічних теорій та напрямів, які
використовуються для пояснення соціальної реальності; 2.
Базові навички
критичного аналізу соціологічних текстів та джерел; 3.
Вміння окреслити поле
дискусій навколо майбутнього в соціолоогії; 4.
Знання основних
соціологічних «правил поведінки». Згідно з вимогами
освітньо-професійної програми студенти повинні: знати ·
основні соціологічні поняття; ·
основні складові елементи соціологічного знання; ·
класифікації та методів; ·
траєкторію розвитку та ключові дилеми основних соціологічних теорій; ·
зміст та проблематику основних спеціальних та галузевих соціологічних
теорій; ·
основні етичні принципи соціології. вміти ·
окреслити специфіку соціології як науки; ·
окреслити специфіку спеціальних та галузевих соціологічних теорій; ·
розрізняти основні методи соціологічних досліджень; ·
вміти знайти доступні соціологічні джерела; ·
застосовувати соціологічні знання при аналізі конкретних соціальних явищ. На вивчення навчальної дисципліни
відводиться __90_годин/_3_
кредитів ECTS.
- Teacher: Pohorila Nataliia
- Асистент з оцінювання: Korol Valentyna