Course description. The course considers 1968 as one of the critical moments in recent history when significant changes took place simultaneously in different spheres and in many parts of the world. The lectures and discussions will focus on mass protests, violence, and war, as well as economic, environmental, and artistic developments that were both local and universal in context. This course on the year 1968 is therefore intended to highlight and discuss some of the events and developments of this year, while also placing 1968 in the broader context of modern human history. The course encompasses numerous topics—the political and social history leading up to and including 1968; the contemporary developments in media and music; the multiple areas of war and protest; various environmental and technological engagements, racial conflicts and women’s rights.
Students will be able to
• simultaneously examine the historical context and actual events and developments of 1968 in Europe, Americas, Asia, and Africa;
• practice the critical analysis of historical sources;
• assess the historical continuity of the political, economic, social and cultural processes that led to or triggered events in 1968
• investigate the global integration of national and international developments and events.
The course is a modified and localized version of the Interdisciplinary Project “1968: Moments of Change”, which is being implemented at the Penn State University College of Liberal Arts. With the permission of the copyright holder, a number of archival sources, audio, and video materials will be available to UCU students during the Autumn semester of the 2018-2019 academic year.
- Teacher: Kovalchuk Natalia
Предмет студій за програмою курсу «Історія мистецтва модерної доби» – європейське мистецтво від початку ХVІІ до середини ХХ ст. Студенти, записані на курс, матимуть нагоду ознайомитися з корпусом вибраних, найбільш відомих творів малярства, графіки, скульптури та архітектури, які хронологічно відносяться до періоду тривалістю бл. 350 років – від появи тенебризму Караваджо і до «Герніки» Пабло Пікассо.
Мета курсу – формування фундаменту знань, пов’язаних з мистецтвом нового і новітнього часу , а також зміцнення загальної історикокультурної ерудиції. Мистецький матеріал буде представлений також з урахуванням ширших історичних контекстів модерної доби – соціальних, політичних, економічних та культурних.
У функціональному плані курс «Історія мистецтва модерної доби» можна розглядати як продовження курсу «Вступ до історії мистецтва», який читається для студентів другого року навчання (четвертий семестр).
Методика викладання передбачає якнайширше використання візуальних матеріалів – демонстрацію численних оцифрованих репродукцій творів малярства і графіки, фотографій архітектурних об’єктів та скульптур.
- Teacher: Zhuk Ihor
В результаті проходження курсу “Європейська інтеграція 1.0.” студенти дізнаються, як в результаті тривалого процесу європейської інтеграції утворилася унікальна наднаціональна система урядування, в котрій представлені і взаємодіють інтереси національних держав, наднаціональних інституцій, політичних партій і різноманітних груп інтересів. Курс торкається особливостей здійснення виконавчої, законодавчої і судової влади в Європейському Союзі. Окрему увагу буде приділено проблемам регулювання внутрішнього ринку ЄС, Економічного і Монетарного Союзу, Простору свободи, безпеки і справделивості, а також політиці ЄС в глобальному світі через розбудову двосторонніх і багатосторонніх відносин.
Для успішного проходження курсу необхідним є володіння англійською мовою на рівні який дозволяє читати фахову літературу і переглядати відеоматеріали по проблематиці курсу
- Teacher: Baykovskyy Petro
- Teacher: Protsyk Galyna
- Teacher: Sherengovsky Dmytro
Про що: життя культури зсередини або як і на яких засадах функціонують інституції культури та яка їхня участь у культурному житті міста.
Навіщо: для розуміння механізмів і процесів діяльності та розвитку культурних інституцій та розуміння їхнього значення у сучасній культурі.
Хто визначає культурну політику міста і яким чином? Як функціонує мережа культури? Які форми власності превалюють у культурі? Хто є ключовою авдиторією тієї чи іншої культурної інституції? Які засади організації праці та управління в інституції культури? Які інструменти та засоби використовують інституції культури, щоб привабити свою авдиторію? Ці та інші питання розглянемо у рамках курсу у взаємодії із запрошеними фахівцями культури (керівниками театрів, музеїв, бібліотек, видавництв, лідерів незалежних культурних проектів) на прикладі конкретних кейсів.
У процесі навчання студенти отримуватимуть базові знання з основ культурної політики; знання форм та методів управління інститутами культури; знання культурної анімації в різних середовищах та різних суспільних контекстах, а також навчаться формувати компетентніші судження про діяльність установ культури та їхню участь у культурному житті; виявляти і аналізувати процеси та явища культурного й соціального контексту; аналізувати та інтерпретувати базовий рівень функціонування механізмів установ культури в соціальному і культурному контексті.
- Teacher: Kuzemska-Danylyuk Maryana