ДВВУ/Архів

Предмет студій за програмою курсу «Історія мистецтва модерної доби» – європейське мистецтво від початку ХVІІ до середини ХХ ст. Студенти, записані на курс, матимуть нагоду ознайомитися з корпусом вибраних, найбільш відомих творів малярства, графіки, скульптури та архітектури, які хронологічно відносяться до періоду тривалістю бл. 350 років – від появи тенебризму Караваджо і до «Герніки» Пабло Пікассо. 

Мета курсу – формування фундаменту знань, пов’язаних з мистецтвом нового і новітнього часу , а також зміцнення загальної історикокультурної ерудиції. Мистецький матеріал буде представлений також з урахуванням ширших історичних контекстів модерної доби – соціальних, політичних, економічних та культурних.

У функціональному плані курс «Історія мистецтва модерної доби» можна розглядати як продовження курсу «Вступ до історії мистецтва», який читається для студентів другого року навчання (четвертий семестр). 

Методика викладання передбачає якнайширше використання візуальних матеріалів – демонстрацію численних оцифрованих репродукцій творів малярства і графіки, фотографій архітектурних об’єктів та скульптур.


Course description. The course considers the 1960s as one of the critical moments in recent history when significant changes took place simultaneously in different spheres and in many parts of the world. The lectures and discussions will focus on mass protests, violence, and war, as well as economic, environmental, and artistic developments that were both local and universal in context. This course is therefore intended to highlight and discuss some of the events and developments of this decade, while also placing it in the broader context of modern human history. The course encompasses numerous topics—the political and social history; the contemporary developments in media and music; the multiple areas of war and protest; various environmental and technological engagements, racial conflicts and women’s rights.

Students will be able to

•        simultaneously examine the historical context and actual events and developments of the 1960s in Europe, Americas, Asia, and Africa;

•        practice the critical analysis of historical sources;

•        assess the historical continuity of the political, economic, social and cultural processes that led to or triggered events in the 1960s

•        investigate the global integration of national and international developments and events.

Беззаперечним фактом є те, що наше сприйняття тіла, сконструйоване сучасною культурою. Однак, чи мали нагоду ми задуматися на хвильку, що безліч аспектів нашого сприйняття тіла є засадничо біблійними, себто вкоріненими у книгах написаних більше аніж 2500 років тому. Курс «Біблія і тілесність» пропонує студент(к)ам відкрити світ біблійного розуміння людської плоті, ставлення до фізіологічних процесів тіла, оцінку неповносправності і сприйняття осіб з особливими потребами, питання сексуальності та концепти чистого і нечистого тіла. Насамкінець дослідимо, чому саме метафорика людського тіла лягла в основу зображення Церкви – спільноти вірних.